The Body Shop način: Balans uma, tijela i duše

U mirisnoj oazi, The Body Shop trgovini u strogom centru Zagreba (Bogovićeva 5), brojnim novinarima i ljubiteljicama ovog proizvoda, predstavljene su sve tri beauty linije kroz interaktivno uživanje u balzamima, uljima, maslacima i maglici za tijelo.

Bilo je nevjerojatno, kako su komentirali svi okupljeni, osjetiti moć opuštanja nakon napornog radnog dana. Vjerovali ili ne, nesanice izazvana stresom u protekle dvije godine  muči milijune ljudi. U 2020 godini, insomnia je bila guglana više nego ikada prije diljem svijeta, a #Selfcare je pretekao #skincare kao najčešće korišteni hashtag ljepote.

S početkom globalnih promjena, popularni beauty brend The Body Shop 2020. godine je naručio istraživanje nazvano Global Self Love Index, koje je otkrilo da su osjećaji depresije i tjeskobe u porastu. Više od polovice ispitanika kaže da su se nedavno osjećali depresivno, a šest od deset kaže da su se osjećali tjeskobno. Žene su također češće nego muškarci prijavljivale osjećaj nervoze, tjeskobe i depresije.

Kako bi što lakše podnijeli svakodnevicu brojni ljudi teže wellness užitcima koji im pomažu da se opuste i nose s pritiscima života, kao i da im daju poticaj za dan koji je pred njima. Osluškujući potrebe suvremenih ljudi, The Body Shop za početak ovog proljeća kreira prekrasnu Wellness liniju kojoj je osnovni cilj pomaganje ljudima da se opuste, resetiraju i napune energijom kako bi bili spremni preuzeti svijet.

Izravno iz prirode

Nova linija Wellness dolazi iz prirode, a u fokusu su tri podjednako važne rutine: spavanje, jačanje tijela i pravilno disanje. U kreiranju sve tri linije baza je moć eteričnih ulja kako bi se uspostavila ravnoteža između uma, tijela i duše. Sve tri linije Wellness kolekcije su bogate različitim teksturama proizvoda koji su svi do jednog pakirani u ekološki prihvatljivu ambalažu. Čak 98% težine svih wellness pakiranja može se reciklirati, a 97% je izrađeno od stakla ili aluminija.
 
Menadžerica Mihaela Šebek predstavila je sve tri beauty linije pozivajući okupljene na interaktivnu promociju. Uživanje u balzamima, uljima, maslacima, maglici za tijelo pokazalo se vrlo korisnim, jer gotovo svi na eventu složili su se da Wellness linija pruža doživljaj balansiranja između duha, tijela i uma u trenu.
 
Tri različite linije proizvoda privukle su posebnu pažnju i tri uspješne žene – pjevačicu Alku Vuicu, koja se posebno oduševila linijom Boost, TV voditeljicu Barbaru Kolar koja je odabrala liniju Sleep i književnu blogericu Alis Marić, koja je otkrila da je više od 40 godina vjerna ovom beauty brendu. U ovoj kolekciji se potpuno oduševila linijom Breathe.
 
Posebnost linije

Lavanda i vetiver osnovni su sastojci Sleep linije s primarnim učinkom  opuštanja napetosti  tijela. Kad je tijelo opušteno, zaspat ćete brzo, a san će biti kvalitetan. Rezultat? Osjećat će te energizirano i spremno da preuzmete svijet.
 
Što još trebate znati? Ova mješavina oslobađa aromatični drveni miris, zaokružen kremastom notom vanilije. Lavanda je porijeklom s visoravni Haute-Provence u Francuskoj od lokalnog proizvođača četvrte generacije. Ne koriste se gnojiva niti navodnjavanje. Nijedna druga biljka ne raste između redova lavande, kako bi se osigurao bogat, autentičan miris. Vetiver se etički proizvodi na Madagaskaru, gdje je proizvođač ponovno uveo uzgoj vetivera, pružajući lokalnim zajednicama novi izvor prihoda.
 
Mandarina i Bergamot nalaze se u liniji Boost koji u kombinaciji pomažu poboljšanju raspoloženja i razine energije. Već nakon nekoliko trenutaka osjetit ćete kako vam se vraća snaga. Ova linija miriši citrusno, zaokruženom veselom cvjetnom notom za što je zaslužno ulje mandarine koje daje posebno sočnu notu.
 
Eukaliptus i ružmarin dominiraju linijom Breathe koja oslobađa svjež miris kamfora za osnažujući osjećaj. Poznat po svojim osvježavajućim svojstvima, miris eukaliptusa moćan je sastojak, koji pomaže razbistriti um.
 
Što još morate znati? Eukaliptus, koji se koristi u ovoj liniji,dobiva se  iz stotina pojedinačnih plantaža u kineskoj provinciji Yunnan, pružajući redovite prihode i tehnike uzgoja malim proizvođačima ulja. Ružmarin se dobiva od druge generacije lokalnog proizvođača posvećenog uzgoju aromatika u Španjolskoj, nagrađenog certifikatom Europske ekološke poljoprivrede.
 
A. M. / Foto: Nikola Zoko


Tagged: , , , , , , , , , , , ,